21.gs mārketinga pakalpojumu klāsts, ar ko tad viņi atšķiras?

2020-12-17

Ikkatrs, kas bija izveidojis savu mājas lapu vai arī tiešsaistes iepirkšanās platformu, tad ir saskaries ar tādu terminu kā seo stratēģija. Arī, ja Jūs neziniet saīsinājumu "SEO", kas nozīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad tiešām - kas ir seo?



 Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomājaties, ka esiet izveidojis savu tīmekļa resursu - vietni, kā arī Jūs vēlaties, protams, lai visi varētu to atrast un apmeklētu. Konkrēti šim nolūkam būs izmantota SEO mājas lapas optimizācija. Šeit ir savdabīga stratēģija, kur ir vienots darbību komplekss, kas aizved pie tā, kad Jūsu lapa tiek līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Vairāk uzzini - https://www.liepajniekiem.lv/reklamraksts/4-soli-ka-seo-strategija-var-tikt-pielagota-pandemijas-apstakliem/

Kas tad īsti seo un vēl kā šis rīks radās?

Vienlaikus ar meklēšanas programmu parādīšanos tālajos 90. gados daudzi lietotāji saprata, ka viņiem jau ir jāapskatās meklētājprogrammu algoritmi, lai palielināt trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tajā laikā uzradās izpratne tieši par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam šis process būtu vajadzīgs, kā arī uzradās tāda veida profesija kā "seo speciālists", kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli nodarbojās ar vietņu SEO reklamēšanu. Šajā laikā pārsvarā pietika ar kādu SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai būtu augstās pozīcijās.

  1. gadā Google meklētājprogramma ieviesa PageRank algoritmu, kurs radikāli mainīja visu. Sekojot Google Meklētājs, tad arī Yandex 1999. gadā ieviesa TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija līdzīgi un pamatojās uz lapas svaru. Lielu svaru uzsāka ņemt mājas lapas optimizācija.
    Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas uzsākušas pamatīgu karu ar saišu spamošanu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma ieviešanu 2012.g. Tad jau 2014. gadā Yandex meklētājs paziņoja, ka tiešām pilnīgi atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, un 2015. gadā radīja Minusinsk filtru, kurš sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
    Pēc 2015. gada jebkurš seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Līdz šim ir deklarēti vairak kā 800 faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā mūsdienās sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir nepārtraukts kā arī sarežģīts darbs ar mājas lapu, kura pamatā būs pārdomāta seo stratēģija.

Seo speciālists, kura mājas lapu izstrāde būs atbilstoša visām prasībām

Taja brīdī, kad Jūs nonācāt pie secinājuma, ka Jums ir nepieciešama kvalitatīva digitālā mārketinga aģentūra, ar ko labāk sākt savus meklējumus? Ne vienmēr tāda reklāmas aģentūra ir vislabākā, kas ir lielākā un parādās TOP-3 sarakstā, jo standartā lielās kompānijās ir tik ļoti daudz esošo projektu, ka tiešām vairumā tiek īstenota procesu automatizācija, kura dažreiz nav tas labākais. Brīdī, kad sameklējāt tādu servisu, kas Jums visvairāk patīk, mēģiniet uzzināt, kādi seo pakalpojumi tiek nodrošināti, kā arī kāds tad ir darbinieku sastāvs. Ļoti labi, ja eksistē tāds seo speciālists, kā uzdevumos būs vietnes seo audits un pēc tam kvalitatīvi izveidota seo stratēģija. Īstenībā reklāmas aģentūra var būt neliela, bet tajā var strādāt kvalitatīvi speciālisti, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Labi, kad piedāvājumā jau ir mājas lapu izstrāde, jo tādā veidā vietne var būt no sakuma sataisīta ļoti pareizi. Uzziniet paši priekš sevis, kas tieši ir google reklāma, jo tas būs vēl viens papildus variants, kā var pelnīt no savas lapas. Mūsu laikmetā konkrēti digitālais mārketings ir tāda lieta, uz kuru ir jāliek akcents, jo tas ļaus nopelnīt un iegūt pastāvīgu klientu loku. Līdz ar to šajā gadījumā laba mārketinga aģentūra ir un paliks galvenais moments, kur izvēlēšanā jāattiecas ar īpašu vērību.

Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu