SEARCH ENGINE OPTIMIZATION AUDITS UN OPTIMZĀCIJA VEIKSMĪGĀKAM BIZNESAM

2021-12-29

Mūsdienu konkurences apstākļi nosaka, ka bez labas reklāmas publiskā telpā neizdzīvos neviens uzņēmums - skarbi, bet tā ir patiesība. Daudzi mazi vai vidēji uzņēmēji izvēlas savus pakalpojumus reklamēt sociālajos tīklos, kas ir bez maksas vai, ja izvēlaties sponsorēto saturu, par nelielu samaksu. Sociālie tīkli ir vieta, ko izmanto ikviens, taču arī internets pats par sevi tiek izmantots 24 stundas diennaktī.


Patērētājam pakalpojuma sniedzējs kļūst vēl interesantāks, ja par to ir atrodama informācija internetā šeit - https://reitingi.lv/lv/news/komerczinas/139242-vertigas-prieksrocibas-kuras-tavam-biznesam-sniedz-seo-optimizacija.html kā arī ir sava mājas lapa. Bet, kā lai šī mājas lapa kļūst viegli pieejama un atrodama starp miljardiem citu? Nepieciešams atrast labu digitālā mārketinga speciālistu, kas sastādīs piemērotu SEO stratēģiju vietnes izaugsmei.

KĀ PADARĪT MĀJASLAPU REDZAMU CITIEM?

Mājas lapu optimizēšana, jeb SEO (search engine optimisation) ir pakalpojums, ko sniedz digitālā mārketinga aģentūra un tendēts uz labākiem vietņu rādījumiem un reitingu google. Ir pierādīts, ka tālāk pa pirmo lapu google meklētājā, cilvēki šķirsta tikai tad, ja sāk pārņemt izmisums, jo 95% gadījumu, meklējot preci vai pakalpojumu pēc konkrētiem atslēgvārdiem, rezultāti ir atrodami uzreiz. Ja mājaslapa ir izveidota un optimizēta piemērojoties visiem google algoritma standartiem, tad lapas pozīcija būs augsta, jo ir daudzi faktori, kas to ietekmē, ne tikai pareizu atslēgvārdu izmantošana tekstos. Digitālā mārketinga aģentūra, ko izvēlaties savas mājas lapas optimizēšanai, piesaista SEO speciālistu, kas veiks auditu, izstrādās ieteikumus un nospraudīs konkrētus mērķus, kas palīdzēs lapas reitingiem. Google ir lielākais tiešsaistes meklētājs pasaulē, tādēļ skaidrs, ka jebkurš uzņēmums vēlas, lai viņa bizness meklētājā būtu augstās pozīcijās, kas nozīmētu arī lielāku klientu skaitu.

KAS IR DIGITĀLAIS MĀRKETINGS?

Digitālā mārketinga pakalpojumi ļoti dažādi un saistīti ne tikai ar lapu izstrādi un optimizāciju. Noteikti var apgalvot, ka nepietiks tikai ar laimi, lai mājaslapa ieņemtu labas pozīcijas starp citām. Šāda veida digitālie risinājumi bija efektīvi pirms 25 gadiem, kad internets bija ekstra. Tagad, kad interneta pieslēgums mājoklī un viedtālrunī ir standarts, ir grūti konkurēt ar teju diviem miljardiem interneta vietņu, bez īpaši pielāgotas lapas. Internetā notiek viss - sākot no iepirkšanās un beidzot ar mācībām un darbu, tādēļ cilvēki internetu izmanto ar vien biežāk. Digitālā mārketinga speciālists lieliski orientējas mūsdienu digitālās vides apstākļos un prasībās, tādēļ ir nepieciešams speciālista viedoklis un skatījums, lai sekotu līdzi tendencēm.

Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu